Allegro

Allegro Windows SAAS update

Beste klant,

 

Onze leverancier Cloudbizz was het slachtoffer van een serieuze en gerichte cyberaanval.

De zwakke plek bevond zich bij door Cloudbizz gehoste servers voor versies van servers die sommige klanten weigerden te updaten.

De dubbele veiligheidsmaatregelen van onze partner maakten het mogelijk de aanval te onderscheppen, te blokkeren en de situatie op zondagochtend te herstellen.

Deze maandagmiddag waren alle data en diensten beschikbaar.

Om de continuïteit van onze werking te garanderen, om een "domino"-effect te voorkomen en om onze gegevens te beschermen, wilde Cloudbizz de fout nauwkeurig identificiceren en de werking beschermen, dit kostte en kost veel tijd, alle middelen werden ingezet om tot deze garantie te komen.

Deze dinsdagochtend zouden alle applicaties en data operationeel moeten zijn.

We vragen u echter om te controleren of uw laatste verrichtingen aanwezig zijn en ons onmiddellijk te informeren als dit niet het geval is.

We verontschuldigen ons voor dit ongemak.

 

Vriendelijke groeten,

Voor Allegro Software NV

 

Dit artikel delen
Wij maken gebruik van cookies voor onze service. Bezoek je onze website dan ga je akkoord met de cookies.